Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Μαθήματα χορού

Μαθήματα χορού, μαθήματα ρυθμού, μαθήματα ζωής, ρυθμικής, χορευτικής. Ζωής ρυθμικά χορευτικής, χορού στο ρυθμό της ζωής, ρυθμού ζωηρού, χορού εν χορώ, στο χώρο. Συνείδηση σπουδαίου, σημαντικού, μεγάλου. Κυνήγι πρωτειάς. Φωτιά, όχι μίζερη κοκκορομαχία. Αρχοντική πεποίθηση εις την ρευστότητα του "είναι" ή μάλλον του "μη είναι", του "είναι" εν τη απουσία της αίσθησης του "είναι". Ρυθμός, ενέργεια.

Το κύμα δεν είναι σωματίδιο (αν και υπό ορισμένες συνθήκες εμφανίζει σωματιδιακή συμπεριφορά). Μέσα από μια ρυθμική κίνηση, ακίνητο, ξεχειλίζει ενέργεια, μεταφέρει ζωή. Χορός, ρυθμική ταλάντωση. Χιλιάδες αυτόνομα "εγώ" εκούσια αυτοαναιρούνται. Συντονίζονται. Παραιτούνται. Κύμα. Ελάχιστη κίνηση, χωρίς παρεκτροπές και άχρηστες καταστροφικές πρωτοβουλίες. Συντονισμός, ρύθμιση, κατάργηση του αριθμού. Παλλόμενη μονάδα. Συσσώρευση ενέργειας. Μοναδική δημιουργία, ξεχείλισμα, ωρίμανση, καρποφορία.

Αποδιοργάνωση, αυτόνομη κίνηση, ταραχή. Εγώ είμαι. Ψευδαίσθηση, φυλακή. Ζώο, ζωή στη στέρηση. Στέρηση ζωής. Αριθμός. Ότι αρπάξει σε μία φαντασίωση, ψευδαίσθηση ζωής, παγερός σφετερισμός του όντος. Εγώ είμαι. Το κύμα έσβησε. Ξερό βαρύγδουπο "εγώ" φορτώνεται με "έχειν" και με "είναι". Μανία αύξησης των αριθμών εν πλήρει αρρυθμία. Εγκλωβισμός στα πράγματα. Τύχη μεγάλη που βρέθηκε να έχει. Ευτυχώς. Δυστυχώς. Δεν έχει, κατέχει. Τα πράγματα που έχω με κατέχουν. Απουσιάζει η έμπνευση. Η πίστη έχει σβήσει. Τάχα έχει, τάχα είναι. Φώτα χυδαία σβήνουν το σκοτάδι. Σκοτάδι μαύρο, σπινθηροβόλο γόνιμο κενό της απουσίας, ελπίδα, έμπνευση, ένταση.

Σφουγγάρι γεμάτο νερό, σκουλήκι λικνίζεται σαν κύμα με ρυθμό. Ενέργεια. Κάτι μεγάλο κυνηγά. Οι λέξεις χρώματα διάφανα που σβήνουν χωρίς υπόστρωμα και πλαίσιο, αραιωμένα χορεύουν με τη φύση, το προϋπάρχον υλικό. Ρυθμός, χορός, ζωή που μεταφέρει τη ζωή. Πνοή, γαλήνια έκρηξη ζωής. Ταλάντωση νεκρών σωματιδίων. Ρυθμός ζωής, μαθήματα χορού, ένα παιχνίδι. Παιχνίδισμα για το παιδί. Μαθήματα ζωής. Στράτα στρατούλα. Καλό ταξίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου